week 2 stagelopen - Reisverslag uit Sommersted, Denemarken van rob kimenai - WaarBenJij.nu week 2 stagelopen - Reisverslag uit Sommersted, Denemarken van rob kimenai - WaarBenJij.nu

week 2 stagelopen

Blijf op de hoogte en volg rob

14 Juni 2015 | Denemarken, Sommersted

in de 2e week van mijn stage in Denemarken hebben we het grasland bemest met kunstmest en drijfmest. ook zijn we druk bezig geweest met het bouwen van een nieuwe stal. ik heb het heel goed naar me zin op dit stage bedrijf.

  • 30 Juni 2015 - 13:22

    R. Degenaar:

    Hoi Rob,

    Het eind nadert al weer. Het zal allemaal wel erg snel gegaan zijn. Ik hoop dat je een goede tijd hebt gehad die vooral ook leerzaam is geweest.
    Alvast een goeie terugreis gewenst en genet van je vakantie.

    R. Degenaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Sommersted

Mijn eerste reis

ik ga met de auto naar Denemarken

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2015

terugblik op deze stage

14 Juni 2015

week 2 stagelopen

09 Juni 2015

stage denemarken

03 Juni 2015

stage denemarken

01 Juni 2015

reizen
rob

stage lopen in denemarken

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 1664

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: